4opreisnaarAzie

Foto’s:
323

Over ons

Wij zijn Robert, Dorinda, Nina (3) en Elisa (2). In december 2014 / januari 2015 maken wij gedurende 2 maanden op eigen houtje een rondreis door Zuid-Oost Azië. Nina wordt in feb 2015 4 jaar en gaat dan naar school. Nu is onze kans om 2 maanden op avontuur te gaan met z'n vieren, nieuwe culturen te leren kennen en echt samen te zijn.

Over onze reis

Onze reis zou op 11 december 2014 starten met 5 dagen Hong Kong. Helaas had Elisa de waterpokken en moesten we de heenvlucht 4 dagen uitstellen. Op 15 december was het zover: vertrek naar Hong Kong, waar we na 1 overnachting doorvliegen naar Bali. Na een maand vervolgens we onze reis naar Singapore en Maleisië. Op 4 feb vliegen we terug naar Amsterdam.

Bezochte landen

Wij hebben 25 landen (10%) bezocht:

België, China, Cuba, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Luxemburg, Maleisië, Malta, Marokko, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Turkije, Venezuela, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.